završni rad
Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje

Antea Kovačević (2017)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Kovačević, A. (2017). Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:841833

Kovačević, Antea. "Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:841833

Kovačević, Antea. "Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:841833

Kovačević, A. (2017). 'Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:841833

Kovačević A. Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 18.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:841833

A. Kovačević, "Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:841833