završni rad
STRATEŠKI MENADŽMENT U DJELATNOSTI KULTURE NA PRIMJERU MUZEJA GRADA SPLITA
završni rad

Stjepan Meštrović (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovSTRATEŠKI MENADŽMENT U DJELATNOSTI KULTURE NA PRIMJERU MUZEJA GRADA SPLITA : završni rad
AutorStjepan Meštrović
Voditelj/MentorNikša Alfirević (mentor)
Sažetak rada
Ovaj rad ima za cilj upoznati nas sa osnovnim značajkama strateškog menadžmenta u djelatnosti kulture i na primjeru Muzeja grada Splita prepoznati mogućnosti za njegovo unapređenje, a na temelju analize postojećeg stanja strateškog menadžmenta ove ustanove. Okruženje u kojem djeluju institucije iz područja kulture neprestano se mijenja. Zato je veoma važno, koliko je to moguće, spoznati što se događa u okruženju te pokušati predvidjeti na koji način događaji i promjene izvan organizacije utječu na samu organizaciju. Premda menadžeri mogu ulagati ogroman napor u oblikovanje i razvoj sustava strateškog menadžmenta, za njegovo uvođenje u poduzeće treba nekoliko godina. Razlog leži u kompleksnosti strateškog menadžmenta i njegov razvoj mora proći nekoliko faza. Uzimajući u obzir prethodno spomenute okolnosti, a posebno ovu posljednju pretpostavku, pristupljeno je analizi strateškog menadžmenta Muzeja grada Splita, kao i mogućim mjerama za njegovo poboljšanje. Muzej je prošao faze temeljnog financijskog planiranja i planiranja zasnovanog na predviđanju, i u fazi je eksterno orijentiranog planiranja tj. strateškog planiranja. Muzeju tek predstoji faza strateškog menadžmenta.
Ključne riječistrateški menadžment kultura muzeji Muzej grada Splita
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv. bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The goal of this thesis is to connect us with the fundamental parts of strategic management in the field of culture and on the example of the City Museum recognize the possibilities for it’s growth, based on the analysis of the current state in this institution. The surroundings in which the institutions act are constantly changing. Which is why it’s very important, as much as possible, to acknowledge what is happening in the environment and try to predict the way how events and changes from the surroundings affect the organization itself. Although managers can spend tremendous amounts of time in shaping and developing the system, it’s introduction to the host institution will take a couple of years. The reason lies in the complexity of the strategic management and his development has to go through few key phases. Taking to account the before mentioned circumstances, and especially the last one, we have analyzed the strategic management of the City Museum, and also the possible measures for his improvement. The museum has gone through the phases of basic financial planning and foresight planning, and is currently in the phase of externally oriented planning, also known as strategic planning. The strategic management phase has yet to come.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)strategic management culture museums City Museum of Split
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:782458
PohranioIvana Gizdić