diplomski rad
UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U PROCESU KUPNJE MOBILNOG UREĐAJA - STUDIJA SLUČAJA NA UZORKU STUDENATA VELEUČILIŠTA U ŠIBENIKU
Diplomski rad

Ivan Tepić (2017)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Tepić, I. (2017). UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U PROCESU KUPNJE MOBILNOG UREĐAJA - STUDIJA SLUČAJA NA UZORKU STUDENATA VELEUČILIŠTA U ŠIBENIKU : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:148249

Tepić, Ivan. "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U PROCESU KUPNJE MOBILNOG UREĐAJA - STUDIJA SLUČAJA NA UZORKU STUDENATA VELEUČILIŠTA U ŠIBENIKU : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:148249

Tepić, Ivan. "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U PROCESU KUPNJE MOBILNOG UREĐAJA - STUDIJA SLUČAJA NA UZORKU STUDENATA VELEUČILIŠTA U ŠIBENIKU : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:148249

Tepić, I. (2017). 'UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U PROCESU KUPNJE MOBILNOG UREĐAJA - STUDIJA SLUČAJA NA UZORKU STUDENATA VELEUČILIŠTA U ŠIBENIKU : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:148249

Tepić I. UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U PROCESU KUPNJE MOBILNOG UREĐAJA - STUDIJA SLUČAJA NA UZORKU STUDENATA VELEUČILIŠTA U ŠIBENIKU : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 17.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:148249

I. Tepić, "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U PROCESU KUPNJE MOBILNOG UREĐAJA - STUDIJA SLUČAJA NA UZORKU STUDENATA VELEUČILIŠTA U ŠIBENIKU : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:148249