Katić, A. (2018). STRATEGIJA POZICIONIRANJA NA TRŽIŠTU MEDA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:783207
Katić, Ana. "STRATEGIJA POZICIONIRANJA NA TRŽIŠTU MEDA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:783207
Katić, Ana. "STRATEGIJA POZICIONIRANJA NA TRŽIŠTU MEDA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:783207
Katić, A. (2018). 'STRATEGIJA POZICIONIRANJA NA TRŽIŠTU MEDA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:783207
Katić A. STRATEGIJA POZICIONIRANJA NA TRŽIŠTU MEDA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:783207
A. Katić, "STRATEGIJA POZICIONIRANJA NA TRŽIŠTU MEDA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:783207