Botica, M. (2019). ISPITIVANJE ZADOVOLJSTVA GOSTIJU USLUGAMA HOTELA: STUDIJA SLUČAJA HOTEL PORT 9 : Završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:403731
Botica, Marina. "ISPITIVANJE ZADOVOLJSTVA GOSTIJU USLUGAMA HOTELA: STUDIJA SLUČAJA HOTEL PORT 9 : Završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:403731
Botica, Marina. "ISPITIVANJE ZADOVOLJSTVA GOSTIJU USLUGAMA HOTELA: STUDIJA SLUČAJA HOTEL PORT 9 : Završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:403731
Botica, M. (2019). 'ISPITIVANJE ZADOVOLJSTVA GOSTIJU USLUGAMA HOTELA: STUDIJA SLUČAJA HOTEL PORT 9 : Završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:403731
Botica M. ISPITIVANJE ZADOVOLJSTVA GOSTIJU USLUGAMA HOTELA: STUDIJA SLUČAJA HOTEL PORT 9 : Završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:403731
M. Botica, "ISPITIVANJE ZADOVOLJSTVA GOSTIJU USLUGAMA HOTELA: STUDIJA SLUČAJA HOTEL PORT 9 : Završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:403731