Jurišić, P. (2019). UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:433937
Jurišić, Paula. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:433937
Jurišić, Paula. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:433937
Jurišić, P. (2019). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:433937
Jurišić P. UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:433937
P. Jurišić, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:433937