Komić, L. (2019). UTJECAJ MARKETINGA U SPORTU: PRIMJER HNK HAJDUK SPLIT : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659025
Komić, Luka. "UTJECAJ MARKETINGA U SPORTU: PRIMJER HNK HAJDUK SPLIT : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659025
Komić, Luka. "UTJECAJ MARKETINGA U SPORTU: PRIMJER HNK HAJDUK SPLIT : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659025
Komić, L. (2019). 'UTJECAJ MARKETINGA U SPORTU: PRIMJER HNK HAJDUK SPLIT : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659025
Komić L. UTJECAJ MARKETINGA U SPORTU: PRIMJER HNK HAJDUK SPLIT : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 09.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659025
L. Komić, "UTJECAJ MARKETINGA U SPORTU: PRIMJER HNK HAJDUK SPLIT : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659025