Primorac, A. (2019). ANALIZA USPJEHA U BRAND MARKETINGU KORISTEĆI PRIMJER ABSOLUT VODKE : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:664706
Primorac, Antea. "ANALIZA USPJEHA U BRAND MARKETINGU KORISTEĆI PRIMJER ABSOLUT VODKE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:664706
Primorac, Antea. "ANALIZA USPJEHA U BRAND MARKETINGU KORISTEĆI PRIMJER ABSOLUT VODKE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:664706
Primorac, A. (2019). 'ANALIZA USPJEHA U BRAND MARKETINGU KORISTEĆI PRIMJER ABSOLUT VODKE : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:664706
Primorac A. ANALIZA USPJEHA U BRAND MARKETINGU KORISTEĆI PRIMJER ABSOLUT VODKE : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:664706
A. Primorac, "ANALIZA USPJEHA U BRAND MARKETINGU KORISTEĆI PRIMJER ABSOLUT VODKE : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:664706