završni rad
Marketinško upravljanje destinacijom Bol: potencijali razvoja elitne turističke ponude
Završni rad

Bago, Nora
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Bago, N. (2020). Marketinško upravljanje destinacijom Bol: potencijali razvoja elitne turističke ponude : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:756433

Bago, Nora. "Marketinško upravljanje destinacijom Bol: potencijali razvoja elitne turističke ponude : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:756433

Bago, Nora. "Marketinško upravljanje destinacijom Bol: potencijali razvoja elitne turističke ponude : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:756433

Bago, N. (2020). 'Marketinško upravljanje destinacijom Bol: potencijali razvoja elitne turističke ponude : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:756433

Bago N. Marketinško upravljanje destinacijom Bol: potencijali razvoja elitne turističke ponude : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:756433

N. Bago, "Marketinško upravljanje destinacijom Bol: potencijali razvoja elitne turističke ponude : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:756433