prikaz prve stranice dokumenta ULOGA DIGITALNIH KANALA U IZGRADNJI MARKE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ULOGA DIGITALNIH KANALA U IZGRADNJI MARKE
Završni rad

Kozina, Sara
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kozina, S. (2021). ULOGA DIGITALNIH KANALA U IZGRADNJI MARKE : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:916270

Kozina, Sara. "ULOGA DIGITALNIH KANALA U IZGRADNJI MARKE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:916270

Kozina, Sara. "ULOGA DIGITALNIH KANALA U IZGRADNJI MARKE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:916270

Kozina, S. (2021). 'ULOGA DIGITALNIH KANALA U IZGRADNJI MARKE : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:916270

Kozina S. ULOGA DIGITALNIH KANALA U IZGRADNJI MARKE : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 21.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:916270

S. Kozina, "ULOGA DIGITALNIH KANALA U IZGRADNJI MARKE : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:916270