Ban, K. (2021). ULOGA MARKETING MIKSA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA U MOTIVACIJI VOLONTERA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:361206
Ban, Kate. "ULOGA MARKETING MIKSA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA U MOTIVACIJI VOLONTERA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:361206
Ban, Kate. "ULOGA MARKETING MIKSA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA U MOTIVACIJI VOLONTERA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:361206
Ban, K. (2021). 'ULOGA MARKETING MIKSA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA U MOTIVACIJI VOLONTERA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:361206
Ban K. ULOGA MARKETING MIKSA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA U MOTIVACIJI VOLONTERA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:361206
K. Ban, "ULOGA MARKETING MIKSA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA U MOTIVACIJI VOLONTERA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:361206