specijalistički diplomski stručni
RAZVOJ POSLOVANJA UPRAVLJANEM DISTRIBUTIVNIH KANALA TVRTKE YACHT4YOU
završni rad

Asja Šunjić (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovRAZVOJ POSLOVANJA UPRAVLJANEM DISTRIBUTIVNIH KANALA TVRTKE YACHT4YOU : završni rad
AutorAsja Šunjić
Voditelj/MentorDaša Dragnič (mentor)
Sažetak rada
Predmet rada je distribucija, sagledavanje distribucije kao elementa marketing miksa, te njena uloga i funkcija u poslovanju poduzeća. Distribucija se sastoji od dvije osnovne funkcije: fizičke distribucije i kanale distribucije. Težište je stavljeno na definiranje kanale distribucije, te utjecaj izbora distribucije na poslovanje poduzeća. Rad se sastoji od dva osnovna dijela, teoretske obrade distribucije, te praktičnog primjera poslovanja tvrtke Yacht4You. Kroz praktični dio je napravljena kompletna analiza poslovanja tvrtke Yacht4You i na temelju analize izrada prijedloga optimalne strukture kanala distribucije, marketing operativni plan i proračun.
Ključne riječidistribucija marketing miks kanali distribucije razvoj poslovanja
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Upravljanje projektima, Upravljanje financijama i porezima, Računovodstvo i revizija
SmjerUpravljanje projektima
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/ specijalistica ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivastruč. spec. oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-07
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The topic of the essay is distribution, consideration of the distribution as an element of the marketing mix, and its role and function in the operation of the company. The distribution is consists of two basic functions: physical distribution and distribution channels. The focus is on defining the distribution channels, and the impact of the selection of distribution channels on the company's success. The work consists two main parts, the theoretical interpretation of distribution, and practical examples of the company Yacht4You. Through practical part, complete analysis of the company Yacht4You is made and based on the analysis it is made an optimal structure of distribution channels. As well as marketing operation plan and budget plan.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)distribution marketing mix distribution channels business development
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:901032
PohranioIvana Gizdić