Skip to main content
Početna
O repozitoriju
Kontakt
EN
HR
REFST
Repozitorij Ekonomskog fakulteta u Splitu
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
Preuzmi
PDF 890.48 KB
završni rad
31
8
MARKETING U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŢA AMATERSKOG SPORTSKOG KLUBA
završni rad
Josip Bauk (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Za citiranje koristite ovu mrežnu adresu:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:623650
Podaci o radu
Naslov
MARKETING U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŢA AMATERSKOG SPORTSKOG KLUBA : završni rad
Autor
Josip Bauk
Voditelj/Mentor
Neven Šerić
(mentor)
Sažetak rada
Cilj ovog završnog rada je ukazati na mogućnosti koje nudi marketing i vaţnost jaĉanja imidţa amaterskog sportskog kluba kroz razvoj marketinga. Prikazan je pozitivan sluĉaj tj. profesionalni klub koji dobro upravlja marketingom te amaterski klub koji ima dosta prostora za napredovanje u izgradnji vlastitog imidţa i financijske situacije. Stoga je bitno da amaterski klubovi krenu sa primjenom marketinga u sportu koristeći se web marketingom, raznim medijima i dogaĊanjima kako bi skrenuli pozornost na sebe te tako privukli ulaganja. TakoĊer je zadatak privući veću posjećenost i zainteresiranost fanova kluba te promoviranje mladih talenata što i je glavna vizija kluba.
Ključne riječi
MARKETING
IMIDŢ
MLADI TALENTI
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Mjesto
Split
Država obrane
Hrvatska
Znanstveno područje, polje, grana
DRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studija
sveučilišni
Stupanj
preddiplomski
Naziv studijskog programa
Poslovna ekonomija
Akademski / stručni naziv
sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog naziva
univ. bacc.oec.
Vrsta rada
završni rad
Jezik
hrvatski
Datum obrane
2016-08
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The aim of this paper is to point out the possibilities marketing enables as well as the importance of amateur sports club image improvement through the marketing development. There is a positive case, namely the professional club with successful marketing management, and an amateur club that has a chance of improving its own image and financial situation. Therefore it is of essential importance for clubs to start with marketing implementation using web marketing, various media and events to draw attention and thus attract investors. Another significant task is to attract audience and interest of the club fans and also to promote young talents that actually is the primary vision of the club.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)
MARKETING
IMAGE
YOUNG TALENTS
Vrsta resursa
tekst
Prava pristupa
Rad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja rada
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:623650
Pohranio
Ivana Gizdić