Rošić, T. (2023). UTJECAJ STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA PUTEM
DRUŠTVENIH MREŽA NA PROMOCIJU HOTELA S PET
ZVJEZDICA U SPLITU (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:046976
Rošić, Tina. "UTJECAJ STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA PUTEM
DRUŠTVENIH MREŽA NA PROMOCIJU HOTELA S PET
ZVJEZDICA U SPLITU." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:046976
Rošić, Tina. "UTJECAJ STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA PUTEM
DRUŠTVENIH MREŽA NA PROMOCIJU HOTELA S PET
ZVJEZDICA U SPLITU." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:046976
Rošić, T. (2023). 'UTJECAJ STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA PUTEM
DRUŠTVENIH MREŽA NA PROMOCIJU HOTELA S PET
ZVJEZDICA U SPLITU', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:046976
Rošić T. UTJECAJ STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA PUTEM
DRUŠTVENIH MREŽA NA PROMOCIJU HOTELA S PET
ZVJEZDICA U SPLITU [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:046976
T. Rošić, "UTJECAJ STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA PUTEM
DRUŠTVENIH MREŽA NA PROMOCIJU HOTELA S PET
ZVJEZDICA U SPLITU", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:046976