završni rad
MARKETING U TRGOVANJU UMJETNIČKIM DJELIMA
završni rad

Mihaela Batalić (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Batalić, M. (2016). MARKETING U TRGOVANJU UMJETNIČKIM DJELIMA : završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:374042

Batalić, Mihaela. "MARKETING U TRGOVANJU UMJETNIČKIM DJELIMA : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:374042

Batalić, Mihaela. "MARKETING U TRGOVANJU UMJETNIČKIM DJELIMA : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:374042

Batalić, M. (2016). 'MARKETING U TRGOVANJU UMJETNIČKIM DJELIMA : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 15.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:374042

Batalić M. MARKETING U TRGOVANJU UMJETNIČKIM DJELIMA : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 15.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:374042

M. Batalić, "MARKETING U TRGOVANJU UMJETNIČKIM DJELIMA : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:374042