Lozančić, L. (2024). Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke Amazon (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:618440
Lozančić, Lorena. "Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke Amazon." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:618440
Lozančić, Lorena. "Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke Amazon." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:618440
Lozančić, L. (2024). 'Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke Amazon', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:618440
Lozančić L. Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke Amazon [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:618440
L. Lozančić, "Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke Amazon", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:618440