Glasnović, N. (2024). STRATEGIJE TRŽNIŠTVA I IZRAVNE PRODAJE U HOTELIJERSTVU – RAŠČLAMBA TRENDOVA I PRAKSE (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:458525
Glasnović, Nica. "STRATEGIJE TRŽNIŠTVA I IZRAVNE PRODAJE U HOTELIJERSTVU – RAŠČLAMBA TRENDOVA I PRAKSE." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:458525
Glasnović, Nica. "STRATEGIJE TRŽNIŠTVA I IZRAVNE PRODAJE U HOTELIJERSTVU – RAŠČLAMBA TRENDOVA I PRAKSE." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:458525
Glasnović, N. (2024). 'STRATEGIJE TRŽNIŠTVA I IZRAVNE PRODAJE U HOTELIJERSTVU – RAŠČLAMBA TRENDOVA I PRAKSE', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:458525
Glasnović N. STRATEGIJE TRŽNIŠTVA I IZRAVNE PRODAJE U HOTELIJERSTVU – RAŠČLAMBA TRENDOVA I PRAKSE [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:458525
N. Glasnović, "STRATEGIJE TRŽNIŠTVA I IZRAVNE PRODAJE U HOTELIJERSTVU – RAŠČLAMBA TRENDOVA I PRAKSE", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:458525