završni rad
ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NEPROFITNE ORGANIZACIJE KUD JEDINSTVO
završni rad

Gloria Grgić (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovANALIZA MARKETING STRATEGIJE NEPROFITNE ORGANIZACIJE KUD JEDINSTVO : završni rad
AutorGloria Grgić
Voditelj/MentorDaša Dragnić (mentor)
Ključne riječiStrategije marketinga neprofitne organizacije Kud jedinstvo
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv. bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)Marketing strategies non-profit organizations Kud jedinstvo
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:670129
PohranioIvana Gizdić