završni rad
ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NEPROFITNE ORGANIZACIJE KUD JEDINSTVO
završni rad

Gloria Grgić (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Grgić, G. (2016). ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NEPROFITNE ORGANIZACIJE KUD JEDINSTVO : završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:670129

Grgić, Gloria. "ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NEPROFITNE ORGANIZACIJE KUD JEDINSTVO : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:670129

Grgić, Gloria. "ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NEPROFITNE ORGANIZACIJE KUD JEDINSTVO : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:670129

Grgić, G. (2016). 'ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NEPROFITNE ORGANIZACIJE KUD JEDINSTVO : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:670129

Grgić G. ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NEPROFITNE ORGANIZACIJE KUD JEDINSTVO : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 20.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:670129

G. Grgić, "ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NEPROFITNE ORGANIZACIJE KUD JEDINSTVO : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:670129