Grgić, G. (2016). ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NEPROFITNE ORGANIZACIJE KUD JEDINSTVO : završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:670129
Grgić, Gloria. "ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NEPROFITNE ORGANIZACIJE KUD JEDINSTVO : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:670129
Grgić, Gloria. "ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NEPROFITNE ORGANIZACIJE KUD JEDINSTVO : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:670129
Grgić, G. (2016). 'ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NEPROFITNE ORGANIZACIJE KUD JEDINSTVO : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:670129
Grgić G. ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NEPROFITNE ORGANIZACIJE KUD JEDINSTVO : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:670129
G. Grgić, "ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NEPROFITNE ORGANIZACIJE KUD JEDINSTVO : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:670129