završni rad
DRUŠTVENA ODGOVORNOST KAO IMPERATIV SUVREMENOG MENADŽMENTA
završni rad

Dani Terze (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovDRUŠTVENA ODGOVORNOST KAO IMPERATIV SUVREMENOG MENADŽMENTA : završni rad
AutorDani Terze
Voditelj/MentorIvan Matić (mentor)
Sažetak rada
Danas postoji sve veći broj poduzeća koji promoviraju društveno odgovorno poslovanje, pri čemu poduzeća brinu o društvu u kojem obavljaju svoje poslovne aktivnosti. Razvoj ovakvog oblika poslovanja se može povezati sa konceptom okretanja prema potrošaču, te društva znanja pri čemu je uslijedila promjena shvaćanja uloge poduzeća u društvu te je došlo do osvješćivanja utjecaja koje velika poduzeća mogu ostvariti po društvo. Promatrajući Republiku Hrvatsku, postoji veći broj velikih poduzeća koja primjenjuju takav koncept u svom poslovanju: primjerice, Podravka d.d., Coca-Cola, Ericsson Nikola Tesla itd. To su poduzeća koja su u RH osvojila mnoge nagrade za primjenu društveno odgovornog poslovanja, čime daju primjer drugim poduzećima u svezi mnogih koristi koje i samo poduzeće ostvaruje pomažući razvoj društva ovim načinom poslovanja.
Ključne riječidruštveno odgovorno poslovanje utjecaj na poslovnu okolinu
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv. bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Number of firms which are promoting the concept of corporate social responsibility in their business activities in today’s time is rapidly growing. Development of this business form and business politics can be related to concept facing the customer needs and society of knowledge, thus causing the change in attitudes about the role of business firm in society and changing the attitudes about the impact that big businesses are influencing the environment. Looking at the case in Republic of Croatia, there’s big number of big businesses which applies the concept of corporate social responsibility in their business activity: Podravka d.d., Coca-Cola, Ericsson Nikola Tesla and similar. These are companies which has received plenty of prizes for this segment of business politics. By doing and promoting so, these companies are giving the example to other firms by showing the utilities that the firm can achieve for itself by helping the society development.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)corporate social responsibility business environment impact
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:640192
PohranioIvana Gizdić