završni rad
MARKETING U MUZEJIMA S OSVRTOM NA MARKETING MUZEJA I GALERIJE GORICA LIVNO

Barišić, Božena
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Barišić, B. (2024). MARKETING U MUZEJIMA S OSVRTOM NA MARKETING MUZEJA I GALERIJE GORICA LIVNO (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:761416

Barišić, Božena. "MARKETING U MUZEJIMA S OSVRTOM NA MARKETING MUZEJA I GALERIJE GORICA LIVNO." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:761416

Barišić, Božena. "MARKETING U MUZEJIMA S OSVRTOM NA MARKETING MUZEJA I GALERIJE GORICA LIVNO." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:761416

Barišić, B. (2024). 'MARKETING U MUZEJIMA S OSVRTOM NA MARKETING MUZEJA I GALERIJE GORICA LIVNO', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:761416

Barišić B. MARKETING U MUZEJIMA S OSVRTOM NA MARKETING MUZEJA I GALERIJE GORICA LIVNO [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:761416

B. Barišić, "MARKETING U MUZEJIMA S OSVRTOM NA MARKETING MUZEJA I GALERIJE GORICA LIVNO", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:761416