prikaz prve stranice dokumenta Održivi turizam kao ključan čimbenik konkurentnosti Hrvatske na turističkom tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Održivi turizam kao ključan čimbenik konkurentnosti Hrvatske na turističkom tržištu

Pelivan, Ana
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Pelivan, A. (2024). Održivi turizam kao ključan čimbenik konkurentnosti Hrvatske na turističkom tržištu (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:928345

Pelivan, Ana. "Održivi turizam kao ključan čimbenik konkurentnosti Hrvatske na turističkom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:928345

Pelivan, Ana. "Održivi turizam kao ključan čimbenik konkurentnosti Hrvatske na turističkom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:928345

Pelivan, A. (2024). 'Održivi turizam kao ključan čimbenik konkurentnosti Hrvatske na turističkom tržištu', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:928345

Pelivan A. Održivi turizam kao ključan čimbenik konkurentnosti Hrvatske na turističkom tržištu [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:928345

A. Pelivan, "Održivi turizam kao ključan čimbenik konkurentnosti Hrvatske na turističkom tržištu", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:928345