Pelivan, A. (2024). Održivi turizam kao ključan čimbenik konkurentnosti Hrvatske na turističkom tržištu (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:928345
Pelivan, Ana. "Održivi turizam kao ključan čimbenik konkurentnosti Hrvatske na turističkom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:928345
Pelivan, Ana. "Održivi turizam kao ključan čimbenik konkurentnosti Hrvatske na turističkom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:928345
Pelivan, A. (2024). 'Održivi turizam kao ključan čimbenik konkurentnosti Hrvatske na turističkom tržištu', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:928345
Pelivan A. Održivi turizam kao ključan čimbenik konkurentnosti Hrvatske na turističkom tržištu [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:928345
A. Pelivan, "Održivi turizam kao ključan čimbenik konkurentnosti Hrvatske na turističkom tržištu", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:928345