specijalistički diplomski stručni
MARKETING STRATEGIJA UVOĐENJA NOVOG PROIZVODA „PLURATO d.o.o.“
Završni rad

Kristina Bagavac (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovMARKETING STRATEGIJA UVOĐENJA NOVOG PROIZVODA „PLURATO d.o.o.“ : Završni rad
AutorKristina Bagavac
Voditelj/MentorDaša Dragnić (mentor)
Sažetak rada
Predmet ovog rada marketing strategija uvođenja novog proizvoda „Plurato d.o.o.“. Sam problem istraživanja se odnosi na značaj i strategije razvoja novog proizvoda. Opći cilj rada je definiranje uloge razvoja novog proizvoda u rastu poduzeća, te specifični cilj koji se odnosi na definiranje marketing strategija uvođenja novog proizvoda u primjeru „Plurato d.o.o.“. Poduzeća bi trebala težiti ne samo ostvarivanju profita već i zadovoljenje ostalih segmenata poslovanja. Strategije marketinga su nužne da bi se poduzeća mogla razvijati i da opstanu u konkurentskom okruženju. Da bi to uspjelo mora se stalno prilagođavati promjenama u okruženju, bilo da su one predvidljive ili ne. U empirijskom dijelu detaljno je razrađena strategija marketinga, te definirani su elementi marketinškog miksa za uvođenje novog proizvoda PLURATOSKY. Napravljen je temelj pomoću kojeg će se moći definirati točni uvjeti najma proizvoda, te koji je najbolji način promocije.
Ključne riječiMarketing strategija uvođenje novog proizvoda marketing miks
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Upravljanje projektima, Upravljanje financijama i porezima, Računovodstvo i revizija
SmjerUpravljanje projektima
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/ specijalistica ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivastruč. spec. oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-08
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The subject of this thesis is marketing strategy of introducing new product of ''Plurato Ltd'' Research problem alone, is related to the character and strategy of new product development. The overall objective of this paper is to define the role of new product development in the growth of enterprises, and specific target relating to the definition of the marketing strategy of introducing a new product in the example "Plurato Ltd" Companies should strive not only to make profit but also to meet the needs of other business segments. Marketing strategies are necessary for companies to develop and to survive in a competitive environment. In order to do that, it must be continuously adapted to changes in the environment, whether they are predictable or not. In the empirical part, detailed marketing strategies are described, along with defined elements of marketing mix for the introduction of new products PLURATOSKY. The foundation by which we are able to define the exact conditions of rental products, and the best way of promotion, is made.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)Marketing strategy new product introductions marketing mix
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:894826
PohranioIvana Gizdić