Balov, T. (2017). MARKETING PLAN RAZVOJA USTANOVE DES SPLIT : Završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:983226
Balov, Tihana. "MARKETING PLAN RAZVOJA USTANOVE DES SPLIT : Završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:983226
Balov, Tihana. "MARKETING PLAN RAZVOJA USTANOVE DES SPLIT : Završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:983226
Balov, T. (2017). 'MARKETING PLAN RAZVOJA USTANOVE DES SPLIT : Završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:983226
Balov T. MARKETING PLAN RAZVOJA USTANOVE DES SPLIT : Završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 16.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:983226
T. Balov, "MARKETING PLAN RAZVOJA USTANOVE DES SPLIT : Završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:983226