Ležaić, M. (2017). Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564
Ležaić, Marieta. "Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564
Ležaić, Marieta. "Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564
Ležaić, M. (2017). 'Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564
Ležaić M. Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564
M. Ležaić, "Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564