Balić, N. (2017). Marketing plan razvoja poduzeća Trajina d.o.o. : završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:237264
Balić, Nikola. "Marketing plan razvoja poduzeća Trajina d.o.o. : završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:237264
Balić, Nikola. "Marketing plan razvoja poduzeća Trajina d.o.o. : završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:237264
Balić, N. (2017). 'Marketing plan razvoja poduzeća Trajina d.o.o. : završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:237264
Balić N. Marketing plan razvoja poduzeća Trajina d.o.o. : završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:237264
N. Balić, "Marketing plan razvoja poduzeća Trajina d.o.o. : završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:237264