Glavinić, J. (2017). Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694
Glavinić, Jerko. "Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694
Glavinić, Jerko. "Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694
Glavinić, J. (2017). 'Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 05.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694
Glavinić J. Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 05.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694
J. Glavinić, "Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694