završni rad
Tržišno pozicioniranje proizvoda OTP banka d.d.

Parać, Grgo
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Parać, G. (2017). Tržišno pozicioniranje proizvoda OTP banka d.d. (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:553553

Parać, Grgo. "Tržišno pozicioniranje proizvoda OTP banka d.d.." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:553553

Parać, Grgo. "Tržišno pozicioniranje proizvoda OTP banka d.d.." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:553553

Parać, G. (2017). 'Tržišno pozicioniranje proizvoda OTP banka d.d.', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:553553

Parać G. Tržišno pozicioniranje proizvoda OTP banka d.d. [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:553553

G. Parać, "Tržišno pozicioniranje proizvoda OTP banka d.d.", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:553553