Ković, E. (2018). UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE BRENDA NA LOJALNOSTI POTROŠAČA U SPORTSKOJ INDUSTRIJI : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:955711
Ković, Ema. "UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE BRENDA NA LOJALNOSTI POTROŠAČA U SPORTSKOJ INDUSTRIJI : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:955711
Ković, Ema. "UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE BRENDA NA LOJALNOSTI POTROŠAČA U SPORTSKOJ INDUSTRIJI : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:955711
Ković, E. (2018). 'UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE BRENDA NA LOJALNOSTI POTROŠAČA U SPORTSKOJ INDUSTRIJI : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:955711
Ković E. UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE BRENDA NA LOJALNOSTI POTROŠAČA U SPORTSKOJ INDUSTRIJI : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:955711
E. Ković, "UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE BRENDA NA LOJALNOSTI POTROŠAČA U SPORTSKOJ INDUSTRIJI : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:955711