Tolić, J. (2018). UTJECAJ KVAROVA PAMETNIH TELEFONA NA ODNOS PODUDARNOSTI MARKA-KUPAC I TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:526919
Tolić, Josip. "UTJECAJ KVAROVA PAMETNIH TELEFONA NA ODNOS PODUDARNOSTI MARKA-KUPAC I TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:526919
Tolić, Josip. "UTJECAJ KVAROVA PAMETNIH TELEFONA NA ODNOS PODUDARNOSTI MARKA-KUPAC I TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:526919
Tolić, J. (2018). 'UTJECAJ KVAROVA PAMETNIH TELEFONA NA ODNOS PODUDARNOSTI MARKA-KUPAC I TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:526919
Tolić J. UTJECAJ KVAROVA PAMETNIH TELEFONA NA ODNOS PODUDARNOSTI MARKA-KUPAC I TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:526919
J. Tolić, "UTJECAJ KVAROVA PAMETNIH TELEFONA NA ODNOS PODUDARNOSTI MARKA-KUPAC I TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:526919