Šućur, A. (2018). SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:653087
Šućur, Anamarija. "SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:653087
Šućur, Anamarija. "SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:653087
Šućur, A. (2018). 'SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:653087
Šućur A. SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:653087
A. Šućur, "SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:653087