Begonja, A. (2018). DOPRINOS BLOGOVA PROMOCIJI TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:976090
Begonja, Anamarija. "DOPRINOS BLOGOVA PROMOCIJI TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:976090
Begonja, Anamarija. "DOPRINOS BLOGOVA PROMOCIJI TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:976090
Begonja, A. (2018). 'DOPRINOS BLOGOVA PROMOCIJI TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:976090
Begonja A. DOPRINOS BLOGOVA PROMOCIJI TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:976090
A. Begonja, "DOPRINOS BLOGOVA PROMOCIJI TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:976090