završni rad
ULOGA PROMOCIJE FESTIVALA U TURIZMU
Završni rad

Džinić, Antonela
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Džinić, A. (2019). ULOGA PROMOCIJE FESTIVALA U TURIZMU : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:083193

Džinić, Antonela. "ULOGA PROMOCIJE FESTIVALA U TURIZMU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:083193

Džinić, Antonela. "ULOGA PROMOCIJE FESTIVALA U TURIZMU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:083193

Džinić, A. (2019). 'ULOGA PROMOCIJE FESTIVALA U TURIZMU : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:083193

Džinić A. ULOGA PROMOCIJE FESTIVALA U TURIZMU : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 24.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:083193

A. Džinić, "ULOGA PROMOCIJE FESTIVALA U TURIZMU : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:083193