diplomski rad
UTJECAJ INFLUENCERA NA ODLUKU O KUPOVINI KOD POTROŠAČA U RH
Diplomski rad

Kočić, Edita
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kočić, E. (2019). UTJECAJ INFLUENCERA NA ODLUKU O KUPOVINI KOD POTROŠAČA U RH : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:910748

Kočić, Edita. "UTJECAJ INFLUENCERA NA ODLUKU O KUPOVINI KOD POTROŠAČA U RH : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:910748

Kočić, Edita. "UTJECAJ INFLUENCERA NA ODLUKU O KUPOVINI KOD POTROŠAČA U RH : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:910748

Kočić, E. (2019). 'UTJECAJ INFLUENCERA NA ODLUKU O KUPOVINI KOD POTROŠAČA U RH : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:910748

Kočić E. UTJECAJ INFLUENCERA NA ODLUKU O KUPOVINI KOD POTROŠAČA U RH : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 14.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:910748

E. Kočić, "UTJECAJ INFLUENCERA NA ODLUKU O KUPOVINI KOD POTROŠAČA U RH : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:910748