diplomski rad
UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Diplomski rad

Režić, Antonia
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Režić, A. (2019). UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:713072

Režić, Antonia. "UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:713072

Režić, Antonia. "UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:713072

Režić, A. (2019). 'UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.06.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:713072

Režić A. UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 30.06.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:713072

A. Režić, "UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:713072