Cvitković, M. (2016). UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:700634
Cvitković, Mila. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:700634
Cvitković, Mila. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:700634
Cvitković, M. (2016). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:700634
Cvitković M. UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:700634
M. Cvitković, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:700634