Beroš, M. (2020). PRIMJENA ZELENOG MARKETINGA U TURIZMU U SPLITSKO-DALMATINSKOJ ŽUPANIJI (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:131413
Beroš, Mia. "PRIMJENA ZELENOG MARKETINGA U TURIZMU U SPLITSKO-DALMATINSKOJ ŽUPANIJI." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:131413
Beroš, Mia. "PRIMJENA ZELENOG MARKETINGA U TURIZMU U SPLITSKO-DALMATINSKOJ ŽUPANIJI." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:131413
Beroš, M. (2020). 'PRIMJENA ZELENOG MARKETINGA U TURIZMU U SPLITSKO-DALMATINSKOJ ŽUPANIJI', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:131413
Beroš M. PRIMJENA ZELENOG MARKETINGA U TURIZMU U SPLITSKO-DALMATINSKOJ ŽUPANIJI [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:131413
M. Beroš, "PRIMJENA ZELENOG MARKETINGA U TURIZMU U SPLITSKO-DALMATINSKOJ ŽUPANIJI", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:131413