Markov, S. (2020). MARKETING STRATEGIJA NA PRIMJERU PUTNIČKE AGENCIJE EXPLORA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:025989
Markov, Stella. "MARKETING STRATEGIJA NA PRIMJERU PUTNIČKE AGENCIJE EXPLORA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:025989
Markov, Stella. "MARKETING STRATEGIJA NA PRIMJERU PUTNIČKE AGENCIJE EXPLORA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:025989
Markov, S. (2020). 'MARKETING STRATEGIJA NA PRIMJERU PUTNIČKE AGENCIJE EXPLORA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:025989
Markov S. MARKETING STRATEGIJA NA PRIMJERU PUTNIČKE AGENCIJE EXPLORA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:025989
S. Markov, "MARKETING STRATEGIJA NA PRIMJERU PUTNIČKE AGENCIJE EXPLORA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:025989