Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta ULOGA PERCIPIRANE ETIČNOSTI NA ODABIR MARKE PROIZVODA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ULOGA PERCIPIRANE ETIČNOSTI NA ODABIR MARKE PROIZVODA
Završni rad

Dilber, Josipa
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Dilber, J. (2020). ULOGA PERCIPIRANE ETIČNOSTI NA ODABIR MARKE PROIZVODA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:360476

Dilber, Josipa. "ULOGA PERCIPIRANE ETIČNOSTI NA ODABIR MARKE PROIZVODA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:360476

Dilber, Josipa. "ULOGA PERCIPIRANE ETIČNOSTI NA ODABIR MARKE PROIZVODA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:360476

Dilber, J. (2020). 'ULOGA PERCIPIRANE ETIČNOSTI NA ODABIR MARKE PROIZVODA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:360476

Dilber J. ULOGA PERCIPIRANE ETIČNOSTI NA ODABIR MARKE PROIZVODA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:360476

J. Dilber, "ULOGA PERCIPIRANE ETIČNOSTI NA ODABIR MARKE PROIZVODA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:360476