Dilber, J. (2020). ULOGA PERCIPIRANE ETIČNOSTI NA ODABIR MARKE PROIZVODA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:360476
Dilber, Josipa. "ULOGA PERCIPIRANE ETIČNOSTI NA ODABIR MARKE PROIZVODA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:360476
Dilber, Josipa. "ULOGA PERCIPIRANE ETIČNOSTI NA ODABIR MARKE PROIZVODA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:360476
Dilber, J. (2020). 'ULOGA PERCIPIRANE ETIČNOSTI NA ODABIR MARKE PROIZVODA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:360476
Dilber J. ULOGA PERCIPIRANE ETIČNOSTI NA ODABIR MARKE PROIZVODA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:360476
J. Dilber, "ULOGA PERCIPIRANE ETIČNOSTI NA ODABIR MARKE PROIZVODA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:360476