Vukušić, T. (2021). MARKETINŠKE IMPLIKACIJE OPTIMIZACIJE WEB STRANICA – NA PRIMJERU TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:267184
Vukušić, Toni. "MARKETINŠKE IMPLIKACIJE OPTIMIZACIJE WEB STRANICA – NA PRIMJERU TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:267184
Vukušić, Toni. "MARKETINŠKE IMPLIKACIJE OPTIMIZACIJE WEB STRANICA – NA PRIMJERU TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:267184
Vukušić, T. (2021). 'MARKETINŠKE IMPLIKACIJE OPTIMIZACIJE WEB STRANICA – NA PRIMJERU TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:267184
Vukušić T. MARKETINŠKE IMPLIKACIJE OPTIMIZACIJE WEB STRANICA – NA PRIMJERU TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:267184
T. Vukušić, "MARKETINŠKE IMPLIKACIJE OPTIMIZACIJE WEB STRANICA – NA PRIMJERU TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:267184