Cepernić, V. (2016). STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ : diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:086492
Cepernić, Vojna. "STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:086492
Cepernić, Vojna. "STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:086492
Cepernić, V. (2016). 'STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ : diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:086492
Cepernić V. STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ : diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:086492
V. Cepernić, "STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ : diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:086492