Mužinić, N. (2021). TEHNIKE PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA U OGLASIMA I NA PRODAJNOM MJESTU : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:823356
Mužinić, Nikolina. "TEHNIKE PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA U OGLASIMA I NA PRODAJNOM MJESTU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:823356
Mužinić, Nikolina. "TEHNIKE PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA U OGLASIMA I NA PRODAJNOM MJESTU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:823356
Mužinić, N. (2021). 'TEHNIKE PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA U OGLASIMA I NA PRODAJNOM MJESTU : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:823356
Mužinić N. TEHNIKE PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA U OGLASIMA I NA PRODAJNOM MJESTU : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:823356
N. Mužinić, "TEHNIKE PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA U OGLASIMA I NA PRODAJNOM MJESTU : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:823356