Pinjuh, P. (2022). ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTU NA PRIMJERU „MUSHROOM CUPS“ HRVATSKA : završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:957651
Pinjuh, Pamela. "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTU NA PRIMJERU „MUSHROOM CUPS“ HRVATSKA : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:957651
Pinjuh, Pamela. "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTU NA PRIMJERU „MUSHROOM CUPS“ HRVATSKA : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:957651
Pinjuh, P. (2022). 'ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTU NA PRIMJERU „MUSHROOM CUPS“ HRVATSKA : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:957651
Pinjuh P. ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTU NA PRIMJERU „MUSHROOM CUPS“ HRVATSKA : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:957651
P. Pinjuh, "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTU NA PRIMJERU „MUSHROOM CUPS“ HRVATSKA : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:957651