prikaz prve stranice dokumenta Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero

Radica, Mihaela
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Radica, M. (2023). Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:651308

Radica, Mihaela. "Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:651308

Radica, Mihaela. "Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:651308

Radica, M. (2023). 'Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:651308

Radica M. Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 14.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:651308

M. Radica, "Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:651308