prikaz prve stranice dokumenta Trendovi i alati u digitalnom marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Trendovi i alati u digitalnom marketingu

Tiozzo, Marta
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Tiozzo, M. (2023). Trendovi i alati u digitalnom marketingu (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:854930

Tiozzo, Marta. "Trendovi i alati u digitalnom marketingu." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:854930

Tiozzo, Marta. "Trendovi i alati u digitalnom marketingu." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:854930

Tiozzo, M. (2023). 'Trendovi i alati u digitalnom marketingu', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:854930

Tiozzo M. Trendovi i alati u digitalnom marketingu [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 12.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:854930

M. Tiozzo, "Trendovi i alati u digitalnom marketingu", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:854930