Bauk, J. (2016). MARKETING U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŢA AMATERSKOG SPORTSKOG KLUBA : završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:623650
Bauk, Josip. "MARKETING U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŢA AMATERSKOG SPORTSKOG KLUBA : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:623650
Bauk, Josip. "MARKETING U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŢA AMATERSKOG SPORTSKOG KLUBA : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:623650
Bauk, J. (2016). 'MARKETING U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŢA AMATERSKOG SPORTSKOG KLUBA : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:623650
Bauk J. MARKETING U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŢA AMATERSKOG SPORTSKOG KLUBA : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:623650
J. Bauk, "MARKETING U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŢA AMATERSKOG SPORTSKOG KLUBA : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:623650