Markov, S. (2023). Upravljanje promocijom na primjeru tvrtke „Tommy d.o.o.“ (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:266607
Markov, Stella. "Upravljanje promocijom na primjeru tvrtke „Tommy d.o.o.“." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:266607
Markov, Stella. "Upravljanje promocijom na primjeru tvrtke „Tommy d.o.o.“." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:266607
Markov, S. (2023). 'Upravljanje promocijom na primjeru tvrtke „Tommy d.o.o.“', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:266607
Markov S. Upravljanje promocijom na primjeru tvrtke „Tommy d.o.o.“ [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:266607
S. Markov, "Upravljanje promocijom na primjeru tvrtke „Tommy d.o.o.“", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:266607