Prvan, E. (2024). Utjecaj društvenog marketinga u smanjenju stigmatizacije i promicanju osviještenosti o mentalnim bolestima putem marketinških alata (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:511322
Prvan, Ela. "Utjecaj društvenog marketinga u smanjenju stigmatizacije i promicanju osviještenosti o mentalnim bolestima putem marketinških alata." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:511322
Prvan, Ela. "Utjecaj društvenog marketinga u smanjenju stigmatizacije i promicanju osviještenosti o mentalnim bolestima putem marketinških alata." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:511322
Prvan, E. (2024). 'Utjecaj društvenog marketinga u smanjenju stigmatizacije i promicanju osviještenosti o mentalnim bolestima putem marketinških alata', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:511322
Prvan E. Utjecaj društvenog marketinga u smanjenju stigmatizacije i promicanju osviještenosti o mentalnim bolestima putem marketinških alata [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:511322
E. Prvan, "Utjecaj društvenog marketinga u smanjenju stigmatizacije i promicanju osviještenosti o mentalnim bolestima putem marketinških alata", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:511322