Bralić, B. (2024). Primjenjivost koncepta osobnosti marke na temelju OCEAN klasifikacije – primjer automobilskog tržišta u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:593946
Bralić, Berislav. "Primjenjivost koncepta osobnosti marke na temelju OCEAN klasifikacije – primjer automobilskog tržišta u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:593946
Bralić, Berislav. "Primjenjivost koncepta osobnosti marke na temelju OCEAN klasifikacije – primjer automobilskog tržišta u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:593946
Bralić, B. (2024). 'Primjenjivost koncepta osobnosti marke na temelju OCEAN klasifikacije – primjer automobilskog tržišta u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:593946
Bralić B. Primjenjivost koncepta osobnosti marke na temelju OCEAN klasifikacije – primjer automobilskog tržišta u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:593946
B. Bralić, "Primjenjivost koncepta osobnosti marke na temelju OCEAN klasifikacije – primjer automobilskog tržišta u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:593946