prikaz prve stranice dokumenta Zeleni marketing i ekološka osviještenost na primjeru poduzeća Lush
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Zeleni marketing i ekološka osviještenost na primjeru poduzeća Lush

Jović, Maria
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Jović, M. (2024). Zeleni marketing i ekološka osviještenost na primjeru poduzeća Lush (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:705782

Jović, Maria. "Zeleni marketing i ekološka osviještenost na primjeru poduzeća Lush." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:705782

Jović, Maria. "Zeleni marketing i ekološka osviještenost na primjeru poduzeća Lush." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:705782

Jović, M. (2024). 'Zeleni marketing i ekološka osviještenost na primjeru poduzeća Lush', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:705782

Jović M. Zeleni marketing i ekološka osviještenost na primjeru poduzeća Lush [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:705782

M. Jović, "Zeleni marketing i ekološka osviještenost na primjeru poduzeća Lush", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:705782