Šegedin, I. (2024). Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke "Apple" (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132325
Šegedin, Ivana. "Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke "Apple"." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132325
Šegedin, Ivana. "Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke "Apple"." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132325
Šegedin, I. (2024). 'Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke "Apple"', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132325
Šegedin I. Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke "Apple" [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132325
I. Šegedin, "Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke "Apple"", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132325